Тьєррі Мюглер знову очолить свій бренд, Лілі Коул створить соціальну мережу для альтруїстів

1

Продовжуємо ділиться з вами новинами п’ятниці:

Тьєррі Мюглер став новим креативним радником генерального директора Thierry Mugler SAS і президента групи Clarins Fragrance Group Джоеля Впали. “Не буде недостатньо сказати, що пан Мюглер є і легендою в світі моди і парфюмерії, – каже Впали. “Його роботи вплинули на багатьох дизайнерів і парфумерів у всьому світі. Пора об’єднати дві лінії будинку під єдиним творчим управління і повернути Mugler статус бренду класу «люкс». Також Мюглер взяв на себе відповідальність за постановку показів будинку. Нагадаємо, що на початку цього місяця з поста креативного директора Mugler пішов Нікола Формікетті, який зараз працює в Diesel.

Модель Лілі Коул готує до запуску соціальну мережу для альтруїстів. Називатися ресурс супермоделі буде Impossible.com. Мережа буде стимулювати людей ділитися своїми навичками та послугами з іншими людьми, не очікую чогось в замін. Ідея сайту прийшла до моделі під час її поїздки в табір біженців на тайсько-бірманської кордоні в 2010 році. Перші кілька місяців сайт буде працювати в режимі бета-тестування, в якому будуть брати участь студенти Оксфорда і Кембріджа.